ציוד להשכרה לאירועים במרכז

השכרת ציוד במרכז

ציוד להשכרה לאירועים במרכז

מתכננים אירוע במרכז תחת כיפת השמיים, בפארק או על שפת הים? זקוקים לציוד עבורו? אם אתם מחפשים חברת השכרת ציוד לאירועים במרכז כדאי לכם ליצור קשר עם חברת זברה, המספקת מבחר איכותי של ציוד לאירועים במרכז בכל רמת דחיפות ובכל כמות.

הצורך בהשכרת ציוד לאירוע

אירועים רבים מתקיימים לאורך השנה באזור המרכז, בין אם מדובר באירועים פרטיים כמו חתונה, בר מצווה או יום הולדת, אירועים עסקיים כמו יום כיף לחברה או יום עיון, ואירועי קהילה ותרבות כמו מופעים, הפנינג, ירידים וקונצרטים. עבור הפקת אירועים אלו ונוספים יש צורך בציוד מתאים, בייחוד אם הם מתקיימים במקומות פתוחים כמו חצר או חורשה, או במקומות שאינם מיועדים לאירועים – כמו בבית או אולם ריק.

הציוד מוצע בשוק על ידי חברות אבות אולם הן אינן אחידות ברמת וטיב שירותיהן, ולכן חשוב לבחור בחברה מנוסה ומומלצת המספקת שירות מקצועי. הדבר יבטיח קבלת ציוד איכותי, תקין ונקי מהסוגים המבוקשים וכמויות מדויקות, ללא עיכובים או טעויות, לצד מענה זמין ויעיל המחויב ללוחות זמנים.

חברה מומלצת להשכרת ציוד לאירועים במרכז

מאחורי חברתנו תוכלו למצוא שורה ארוכה של לקוחות מרוצים וממליצים בזכות שורה ארוכה של יתרונות. ראשית, אנו מספקים כל ציוד נדרש לאירועים מכל סוג עבור מחירים משתלמים במיוחד. כמו כן השכרת ציוד במרכז מחברתנו מבטיחה שתקבלו אותו במועד שנקבע מראש ללא עיכובים מיותרים. אנו מעניקים שירות אישי ואדיב בזמינות גבוהה לכל שאלה, צורך ובעיה. בין היתר נסייע לכם בבחירת ציוד מתאים לאירוע ולמסגרות התקציב שלו, עם הובלה ופירוק של הציוד בהתאם לכל צורך וסגנון עיצוב מבוקש.

כל סוג של ציוד נדרש

אצלנו תוכלו למצוא כל סוג של ציוד הנדרש לאירוע הבא שלכם, הכולל בין היתר:

  • השכרת ריהוט לאירועים במרכז מכל סוג, לרבות השכרת כיסאות מפלסטיק, מעץ או כיסאות בר, שולחנות מסוגים שונים פינות ישיבה, פוטונים, ופופים בצבעים שונים.
  • השכרת אוהלים מסוגים ומידות שונות, לצד אפשרות לגידור מתחם האירוע עם אופציה להשכרת פתרונות הצללה כמו שמשיות במידות שונות, רשתות הצללה, גזיבו ואפילו אפשרות להשכרת ג'קוזי, ועוד.
  • השכרת ציוד למטבח, לרבות השכרה מקררים, השכרת מקפיאים, מיחמים ופלטות שבת והשכרת כלי אוכל והגשה.
  • פתרונות הסקה ומיזוג כמו השכרה של פטריות חימום, מאוורים ומצננים.
  • השכרת ציוד לוגיסטי כדוגמת פתרונות תאורה, גנרטורים, מערכות הגברה, השכרת במות, שירותים כימיים, כבלים, פתרונות להרחקת חרקים ועוד.

 בחירה נכונה של ציוד לאירוע במרכז

לפני שאתם מתחילים להשכיר ציוד לאירוע הבא שלכם כדאי שתשבו ותחשבו מה בדיוק אתם צריכים. בין היתר יש לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:

  • אופי אירוע- יש להגדיר את אופי האירוע ובהתאם לבחור עבורו בציוד מתאים. למשל יש הבדל בין ציוד הנדרש להופעה, מסיבה או בר מצווה.
  • מוזמנים- יש להבין כמה אנשים צפויים להגיע לאירוע ומה מאפיין אותם, ולבחור עבורם ציוד בכמות נאותה ובסגנון מתאים. למשל, במידה ומדובר בקהל מבוגר לא בטוח שפינות ישיבה נמוכות יתאימו לו וסביר להניח שהוא יעדיף לשבת על כסאות רגילים סביב שולחנות אוכל.
  • מועד האירוע- מועד האירוע משפיע באופן ישיר על סוג הציוד הנדרש עבורו, בין אם הוא מתקיים בעונה קרה או חמה, בשעות היום או הערב. למשל לאירוע בחורף חשוב לבחור אוהלים עמידים לגשם, באירוע יום בקיץ יש צורך בפתרונות הצללה ובאירוע ערב לפתרונות תאורה.
  • מיקום האירוע- גם מיקום האירוע משפיע על מאפייני הציוד הנדרש עבורו. יש הבדל למשל בין ציוד מתאים לחוף ים לעומת ציוד הנדרש לחורשה מוצלת, שדה פתוח וכדומה.
  • מסגרות תקציב- השכרת ציוד לאירועים במרכז מספקת מגוון רחב של סוגי ציוד בטווח רחב של מחירים. לכן חשוב טרם השכרת הציוד לגבש מסגרות תקציב הכוללת את כל הציוד הנדרש, ובהתאם לכך לבחור בפריטים מתאימים במחיריהם.
  • ייעוץ מקצועי- בכדי לסייע לכם בתכנון נכון של אירוע, אנו זמינים לייעץ בבחירה נכונה של ציוד בהתאם לאופי האירוע, מספר ומאפייני המוזמנים אליו, מועד ומקום קיומו, מסגרות תקציב ושיקולים נוספים.

השכרת ציוד לאירוע במרכז

להזמנת ציוד לאירוע הבא שלכם במרכז, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנשוא, צרו קשר עם חברת זברה בטלפון 050-6666625.

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: