השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים

השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים

השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים

כדי שהאירוע שלכם יהיה אירוע בלתי נשכח תצטרכו יותר מאוכל טעים ומוזיקה טובה, גם על עיצוב החלל להיות מושלם ומיוחד כדי שהאיוע באמת ייחרט בזיכרונם של האורחים. חלק משמעותי ביותר בעיצוב החלל הוא כמובן הריהוט, שכן ריהוט האולם או הגן בו האירוע מתרחש תופסים את החלק הכי גדול בחלל. לכן, כדאי שתשכירו ריהוט אלטרנטיבי לאירועים איכותי, יפה, ומיוחד.

בקטע הבא נסביר עוד על השכרת ריהוט אלטרנטיבי לאירועים ועל אופציות הריהוט השונות שאנו מציעים.

למידע נוסף לחצו כאן
 

השכרת ריהוט אלטרנטיבי– יתרונות

כאשר אתם בוחרים חברה מקצועית להשכיר דרכה ריהוט לאירועים יש לכך לא מעט יתרונות. היתרון הברור ביותר הוא חיסכון בעלויות והסרת הדאגה מעיצוב המתחם. כל עוד אתם בוחרים חברה מקצועית ומנוסה אשר יודעת כיצד לעצב את החלל באופן שיתאים באופן מושלם לחזון שלכם עבור האירוע, עם צוות בעל ידע רחב שמחויב לספק עיצוב פרקטי ויפה, תוכלו להיות רגועים ביחס לחלק זה באירוע.

בנוסף לכך, כאשר משכירים ריהוט עבור אירוע אתם מביעים מחשבה ודאגה לנוחות האורחים. השכרת ריהוט מחושבת תתחשב במספר המוזמנים, אופי הקהל, וכו' כדי שהריהוט באמת ישרת את האורחים ויתרום לחוויה החיובית שלהם. למשל, אם הקהל באירוע מבוגר ברובו מומלץ לבחור בריהוט יחסית קלאסי ונוח. לעומת זאת, אם מדובר על קהל צעיר ואירוע שסובב יותר סביב ריקוד ומוזיקה, פינות ישיבה דמויות ספות ופופים יתאימו לקהל כזה יותר.

איך לשלב פרקטיקה ואסתטיקה בריהוט

על הריהוט באירוע שלכם להיות לא רק יפה אלא גם כמובן נוח כדי שהאורחים יוכלו להנות ממנו באמת. להלן כמה פרמטרים שיסייעו לכם ליצור איזון בין השימוש הפרקטי לבין העיצוב של הריהוט:

  • בראש סדר העדיפויות שימו את הנוחות מפני שבסופו של יום רהיטים נועדו שישתמשו בהם ולא שיסתכלו עליהם. לאחר מכן נסו להתאים את הריהוט לסוג האירוע.
  • על השולחנות והכיסאות שאתם מזמינים לאירוע להיות נוחים לשימוש מבחינת מבנה- לא גבוהים מדי, לא נמוכים מדי, עם משענת נוחה וכדומה.
  • באירוע שמתקיים בחיק הטבע כדי שיהיה לאורחים נוח להתנהל מומלץ להשתמש באמצעי מיגון מפני רוח גשם ואם צריך גם קור, וכמובן אמצעי הצללה ותאורה טובים.
  • ריהוט במרקמים וצבעים שונים יכול לתרום לעיצוב של האירוע.

בנוסף לכך, מעבר לכל הנקודות הללו דבר מסוים שכדאי לקחת בחשבון מבחינת הנוחות והאסתטיקה הוא המיקום של הריהוט. יש למקם את הריהוט באופן שיהיה נוח לשימוש אבל ישתלב באופן זורם ויפה בחלל בו האירוע נערך. למשל, לא מומלץ למקם את השולחנות ואיזור הישיבה העיקרי רחוק מדי מרחבת הריקודים במידה ויש כזו באירוע שלכם. אבל, ספות ואיזורי ישיבה שנועדו להיות רגועים יותר כדאי למקם מספיק רחוק מרחבת הריקודים כך שאנשים שיישבו בהם יוכלו לדבר בנחת.

הרהיטים שלנו

החברה שלנו מציעה מגוון של ריהוט להשכרה לאירועים, בין היתר ספות ישיבה קטנות, שולחנות, כיסאות, תאורה ושמשיות. כל הרהיטים שלנו איכותיים, ורסטיליים ובעלי עיצוב שמשתלב בקלות בסגנונות שונים של אירועים ובסגנונות עיצוב כלליים שונים כך שתוכלו לשלב אותם כמעט בכל אירוע.

מי אנחנו?

זברה היא חברת השכרת ציוד לאירועים שמספקת את שירותיה למגוון רחב של אירועים פרטיים וציבוריים. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים, ניקיון, איכות, והמחיר הכי טוב עבור הלקוחות שלנו. אנו מבינים שאירועים שונים באים עם מסגרות תקציב שונות ולכן אנו רוצים לספק את המוצרים האיכותיים ביותר שיתאימו לתקציב של כל אחד, כדי שכולם יזכו לאירוע מושלם. לפרטים נוספים לחצו כאן.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: