השכרת גקוזי נייד

השכרת גקוזי נייד

השכרת גקוזי לאירועים – כל מה שצריך לדעת

מתכננים אירוע יוקרתי? מחפשים דרך לשדרג אותו ולהפוך אותו לבלתי נשכח? ב-"זברה – השכרת ציוד לאירועים" אנו מאפשרים לכם להשכיר את כל הציוד הנדרש ליצירת אירוע מושלם ובין היתר גם גקוזי נייד שיהפוך כל אירוע, לאירוע יוקרה מפנק. נשמע מעניין? הפרטים המלאים, במאמר הבא.

למה אתם חייבים ג'קוזי באירוע שלכם?

הג'קוזי הומצא בשנות ה-60 של המאה הקודמת ומאז חימם את גופם של מאות אלפי בני אדם ברחבי הגלובוס. תחילה הומצא הג'קוזי לצרכים רפואיים טיפוליים, אך במהרה גם האלמנט החווייתי-נהנתני שלו התגלה והג'קוזי הפך לסמל סטטוס, למוצר יוקרה ולפריט אשר שימוש והחזקה שלו מעידים על רמת חיים גבוהה. בעבר, לא ניתן היה לנייד בריכות ג'קוזי ורובן המוחלט היה נייח וקבוע. כיום, בזכות התקדמות הטכנולוגיה ניתן להזמין ג'קוזי נייד לכל אירוע ובכך לשדרג אותו ולהפוך אותו לאירוע יוקרתי ומפנק.

 

השכרת גקוזי נייד – איך זה עובד?

כאמור, השכרה של ג'קוזי נייד אפשרית לכל אירוע, אך כיצד עובד הפלא? הג'קוזי הוא למעשה בריכה בגודל קטן, אשר מחוברת למערכת חימום ולמערכת אוויר אשר תפקידה להחדיר בועות אוויר בלחץ גבוה למי הג'קוזי. השילוב של המים החמים והעיסוי שנוצר עקב לחץ האוויר גורם להנאה רבה ולתחושת נינוחות עקב השימוש במוצר. הג'קוזי הנייד כולל את כל המערכת הזו, אך הוא ניתן לניוד, השמה והפעלה בכל מקום הכולל חיבור לחשמל, מים וניקוז.

 

למי זה מתאים? – אופציות ומחירים

השכרה של ג'קוזי מתאימה לאירועי קיץ ולאירועי חורף ובעיקר לאלו המתרחשים באוויר הפתוח ורוצים להוסיף אלמנטים נוספים ולחגיגה. הג'קוזי מתאים גם לאירועי פנים ובשל ממדיו הצנועים ניתן להכניסו לכל חלל בעל פתח מתאים. טווח המחירים עשוי לנוע בהתאם לסוג הג'קוזי אותו תרצו להשכיר, לגודל שלו, לרמת הגימור שלו ולרמת האופציות שהוא מעניק. בכל מקרה, מומלץ לבצע התאמה של המוצר אותו תרצו להשכיר בהתאם לצרכים שלכם, לאופי האירוע, כמות בני האדם שצפויים לעשות בו שימוש ופרמטרים נוספים.

 

ZEBRA – השכרת ציוד לאירועים

זברה היא אחת החברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום השכרת הציוד לאירועים. אנו מחזיקים במגוון רחב של ציוד חדיש ומתקדם ובשלל פתרונות יצירתיים לכל אירוע. הלקוחות שלנו מגיעים מהמגזר הפרטי והעסקי ואנו נותנים שירות חסר פשרות לחברות ולאנשים פרטיים כאחד. במרוצת השנים סיפקנו ציוד לאלפי לקוחות מרוצים ונשמח לעמוד גם לרשותכם, לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-6666625.

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: