השכרת גקוזי מתנפח

השכרת גקוזי מתנפח

השכרת גקוזי מתנפח

תמיד חלמתם על גקוזי מפנק באירוע שלכם? עכשיו החלום שלכם יכול להתגשם. "זברה – השכרת ציוד לאירועים" מאפשרת לכם להשכיר מגוון של בריכות גקוזי מתנפחות בגדלים שונים, במחיר אטרקטיבי והובלה מקצועית ישירה. נשמע מעניין? כל הפרטים ועוד במאמר הבא.

עקרון העבודה של הגקוזי

ג'קוזי הוא פריט אשר הומצא בשנות ה-60 של המאה הקודמת, תחילה יועד לצרכים רפואיים טיפוליים אך מהר מאוד התרחב השימוש בו גם לצורכי פנאי והנאה. הג'קוזי הוא למעשה מערכת המשלבת בריכת מים ומערכת אוויר וחימום. באופן הזה מי הג'קוזי מתחממים לטמפרטורה גבוהה ונעימה ואוויר דחוס נפלט מפתחים ייעודים על מנת ליצור מצב המדמה עיסוי. בעבר, היו בריכות הג'קוזי סטטיות ולא ניתן היה לשנע אותן, אך כיום ישנן בריכות מתנפחות המאפשרות לנייד את הג'קוזי ולהכניסו לאירועים כאלו ואחרים.

למי זה עשוי להתאים?

כאשר אנו מתכננים אירוע נרצה לספק לאורחים שלנו מגוון של אופציות ואטרקציות. הג'קוזי הוא אטרקציה נהדרת שכן הוא מוסיף לאווירה היוקרתית במסיבה, יוצר אזור שונה מיתר אזורי החגיגה ומאפשר לשלב בין מסיבה רגילה למסיבת בריכה. יתרון נוסף של הג'קוזי הוא המים החמים אותם הוא כולל, כך ניתן לעשות בו שימוש גם בחודשי החורף או בתקופות קרות יותר של השנה. הג'קוזי עשוי להתאים בעיקר לאירועים קטנים, אך גם לאירועים גדולים ניתן להשכיר ג'קוזי ולהקים מתחם מיוחד רק לצורך כך.

איך זה עובד?

על מנת להפוך את השירות שלנו למיוחד ויעיל, בנינו תהליך עבודה נוח ופשוט. כל שעליכן לעשות הוא לבחור את הפריטים אותם תרצו להזמין, בנוסף לבריכות הג'קוזי המתנפחות תוכלו למצוא מגוון רחב של ציוד אשר יאפשר לכם לתכנן אירוע מושלם. לאחר מכן אנו נכין עבורכם את ההזמנה וביום האירוע נבצע משלוח ישירות אליכם או למקום המסיבה. לאחר האירוע נשוב ונאסוף את כל הציוד בחזרה למחסנינו. השירות שלנו מושתת על צוות עובדים מנוסה ואחראי וכמו כן על ציוד חדיש, מתוחזק ומוכן לשימוש מידי.

ZEBRA – השכרת ציוד לאירועים

"זברה" היא אחת מחברות השכרת הציוד המובילות בישראל, במרוצת השנים סיפקנו ציוד לאלפי אירועים שונים. בזכות הידע והניסיון שצרבנו אנו יודעים לתת מענה אידיאלי לכל סוג אירוע, בכל גודל ובכל תוואי שטח. נשמח לעמוד לרשותכם ולתרום גם להצלחת האירוע שלכם. לקבלת פרטים נוספים, יעוץ, הכוונה והצעת מחיר עדכנית ניתן ליצור קשר בעזרת אתר האינטרנט או בעזרת חיוג למספר הטלפון: 050-6666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: