השכרת ציוד לאירועים קטנים

השכרת ציוד לאירועים ביתיים

השכרת ציוד לאירועים קטנים – הכל במקום אחד

אירועים משפחתיים וחברתיים קטנים כמו ימי הולדת, בריתות ואירועים אחרים בבית  הם לרוב משמחים, אך גם דורשים מאיתנו הכנות וציוד רב אשר יאפשר לנו לקיים את האירוע בצורה הטובה ביותר. חברת זברה מתמחה בהשכרת מגוון פריטי ציוד איכותיים המיועדים במיוחד לאירועים ביתיים קטנים. אנו מציעים שירות השכרה נוח, מקצועי, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד שיאפשרו לכם לחגוג ללא דאגות. נשמע מעניין? כל הפרטים בשורות הבאות.

 

השכרת ציוד לאירוע קטן

בתור ישראלים אנחנו רק מחפשים סיבה למסיבה, בין אם זה יום הולדת, בריתה, חגים ומועדים או סתם ארוחת שישי חגיגית עם מוזמנים רבים. אך קיום של אירוע, אפילו אירוע בייתי קטן, דורש מאיתנו הכנות רבות, תכנון קפדני, וגם הבאה של ציוד רב כמו; שולחנות, כסאות לאירועים, מתקני חמום וקירור, הגשה, ועוד פריטים וציוד שונים.

הציוד הרב חשוב לנו מאחר ורק כך נוכל לדאוג לכל הצרכים של האורחים שלנו, לוודא כי נוח להם וכי הם יכולים להתרכז בחגיגה. הבעיה היא שעבור מרביתנו רכישה של כל הציוד יכולה להיות יקרה ובזבזנית במיוחד עבור אירוע חד-פעמי או שימוש בתדירות נמוכה במיוחד. כאן נכנסות לתמונה חברות ההשכרה שמציעות מגוון רחב של פריטים איכותיים להשכרה, במחירים טובים ושירות הכולל גם אספקה, התקנה ופירוק של הציוד במועדים שנקבעים מראש עם הלקוח.

 

יתרונות של השכרת ציוד

לשירות של השכרת ציוד לאירועים ביתיים יתרונות רבים, בין היתר:

  • חיסכון כספי – עלות הרכישה של הציוד היא גבוהה למדי, ולמרביתנו פשוט אין צורך בציוד באופן תדיר. השכרת הציוד תהיה זולה בהרבה מרכישה קבועה של כל הפריטים.
  • אחסון – כנגזרת מהסעיף הקודם, גם אחסון ושמירת הציוד תגזול מאיתנו מקום ושטח רבים בבית או במחסן. השכרת הציוד מבטיחה לכם כי לא תצטרכו להתעסק כלל בכל עניין הפירוק והאחסנה של הציוד
  • מגוון רחב של ציוד – חברות ההשכרה מתמחות באספקת ציוד לאירועים, ולכן הן מחזיקות מלאי של כל הציוד הנדרש לאירועים. אם תבחרו בחברה טובה מספיק, תוכלו למצוא את כל מה שדרוש לכם במקום אחד.
  • איכות הציוד – במרבית חברות ההשכרה לא ייעשו פשרות על איכות הציוד, ואתם מצידכם תוכלו ליהנות מהציוד הטוב ביותר, אך כאמור בלי ההוצאה הכספית הגבוה הנדרשת לכך.
  • יש למי לפנות – העבודה מול ספקי הציוד היא נוחה במיוחד, אמורה להיות לכם כתובת לפניות, ומענה מקיף לכל מקרה של בעיה או שאלה שעשויה לצוץ לכם בקשר לציוד.

 

בחירת ספק הציוד

על מנת שתוכלו ליהנות מכל היתרונות הללו, עליכם לבחור בספק ציוד מקצועי ואמין. כדאי להתחשב במספר שיקולים עיקריים:

  • איכות הציוד – בראש ובראשונה חשוב לבדוק כי הציוד המוצע לכם הוא מודרני, תקין ומוכן לשימוש. באופן כללי על הציוד להיות ברמת האיכות הגבוהה ביותר או בהתאם לרמה אותה תבחרו.
  • מגוון פריטים – על החברה לספק לכם היצע עשיר של פריטים, הן מסוגים שונים כמו; כסאות, שולחנות ופתרונות הצללה. והן מבחינת הדגמים השונים, כמו סוגי דגמים של כסאות שונים. נקודה זו תאפשר לכם למצוא את כל מה שאתם צריכים במקום אחד, ובאופן שיענה בדיוק על הצרכים והדרישות שלכם.
  • ניסיון עבודה – ספק ותיק ואמין, בעל ניסיון עבודה ארוך שנים והתנהלות אל מול לקוחות רבים, יוכל לספק לכם מניסיונו, תוך שהוא רותם את כל הידע והניסיון שצבר על מנת שהאירוע שלכם יוכל להצליח. ספק שכזה יוכל לתת לכם ייעוץ מקצועי בהקשר לסוג הציוד הנדרש לכם ולהיקפו.

 

ZEBRA – השכרת ציוד לאירועים

זברה היא אחת החברות המובילות והוותיקות בישראל בתחום השכרת הציוד. אנו מתמחים בהשכרה של ציוד מגוון ופריטים איכותיים המיועדים במיוחד לאירועים קטנים. הבחירה בשירות שלנו יאפשר לכם ליהנות מכל מה שאנו יכולים הציע:

  • ניסיון – זברה מספקת שירותי השכרה מקצועיים למגוון אירועים מאז שנת 2010, עבדנו על מול לקוחות רבים, ואנו יודעים כיצד להתאים את השירות שלנו בצורה הטובה ביותר לצרכים והדרישות הספציפיים שלכם.
  • מגוון רחב של ציוד – אנו מחזיקים מלאי רחב במיוחד של ציוד, ברמות האיכות הגבוהות ביותר. אנו עובדים ללא הספקה על מנת להביא לכם את הציוד החדש ביותר, מה שיאפשר לכם למצוא את הפריטים האידיאליים עובר האירוע שלכם.
  • תחזוקה גובהה – אנו יודעים כי תחזוקת הציוד היא נקודה חשובה במיוחד, לכן הציוד שלנו נשמר תחת שגרת תחזוקה קפדנית, אשר מבטיחה לכם ציוד תקין, בטיחותי ומוכן לשימוש.
  • שירות מקיף ומקצועי – הצוותים שלנו הם המנוסים והמקצועיים ביותר, אנו מבטיחים לכם שירות חסר פשרות, ומענה מקיף לכל הזמנה או בעיה שעשויה לצוץ.

 

למידע נוסף על שירות ההשכרה שלנו ולצפייה בקטלוג הציוד המלא לחצו >>>כאן<<<

 

תהליך הזמנה

על מנת להפוך את השירות שלנו לטוב עוד יותר, פיתחנו עבורכם תהליך הזמנה פשוט ונוח. כל שעליכם לעשות הוא לבחון את הקטלוג שלנו, לבחור את הציוד אותו תרצו להזמין, לבצע את ההזמנה כולל זמני ההשכרה ומיקום האירוע, ואנו נכין עבורכם את הציוד, נשנע אותו ישירות אליכם ובתום התקופה נשוב ונאסוף אותו למחסנים שלנו. אנו גאים על הזכות לשרת את הציבור הישראלי היקר ונשמח לצרף גם אתכם למשפחת הלקוחות המרוצה שלנו. לשיחה עם נציג, קבלת הצעות מחיר וביצוע הזמנות טלפוניות – חייגו:  050-666-6625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: