השכרת אוהלים לשבעה

השכרת אוהל לשבעה

אוהלים להשכרה לשבעה – פתרון ההצללה האידיאלי

בתקופה הקשה שלאחר פטירת יקירכם, אנו מבינים שאירוח המנחמים הוא משימה כבדה ומורכבת. אך באותו זמן, ישנו הצורך לספק לאורחים הרבים מקום ישיבה מוצל עם אפשרות להגשת מזון ושתיה. חברת זברה נמצאת אתכם גם בשעות הקשות ומציעה לכם מגוון אוהלים איכותיים, בשירות השכרה נוח, יעיל ומקצועי. כל מה שאתם צריכים לדעת בשורות הבאות.

 

מנהג השבעה

על פי מסורת ישראל, נהוג לקיים שבעה – שבוע של אבלות בבית הנפטר, במשך שבוע לאחר הפטירה או לאחר הקבורה. מטרת השבעה היא לאפשר למשפחה ולקרובים לקבל ניחומים, לזכור את קרובם שהלך לעולמו ולכבד את עילוי נשמתו. במהלך ימי השבעה, בני המשפחה יושבים בביתם או בבית המנוח ומקבלים מנחמים שבאים לבקר. על משפחת המנוח מוטלת המשימה לדאוג לכיבוד קל ושתייה לאורחים לאורך שעות היום, דבר הדורש השקעת מאמץ ומשאבים בתקופה קשה זו. בנוסף לעיתים רבות ישנו הצורך לארח מספר גדול של מבקרים, מה שמוליד את הצורך בפתרון הצללה יעיל שיוכל להכיל את המבקרים.

אוהל האבלים הוא פתרון אידיאלי במקרה שכזה, זהו למעשה מעין מבנה ארעי המוקם בחצר בית הנפטר או בקרבת מקום, ומשמש כמקום מרכזי לקבלת המנחמים במהלך ימי השבעה. האוהל מגיע בגדלים שונים ולעיתים כולל שטח ישיבה מרווח עם שולחנות וכיסאות נוחים, מתקני מים חמים וקרים לשתייה, תאורה מתאימה, מזגנים/פטריות חימום ולעיתים אף מטבחון להכנת כיבוד קל. כמו כן, האוהל מספק הגנה מפני תנאי מזג אוויר כגון גשם, שמש ורוח. אוהל מאובזר היטב מאפשר למשפחה להתמקד בעיקר – האבל על יקירם בלי לדאוג לפרטים הטכניים.

 

יתרונות האוהל

לא בכדי הפכו האוהלים לפתרונות כל כך טובים, השימוש בהם מבטיח הנאה מיתרונות רבים:

  • צל איכותי – מרבית האוהלים מיוצרים מחומר ברזנט, האטום לחלוטין לאור השמש, לכן הם מייצרים שטח של צל איכותי וקריר גם בשעות החמות של היום
  • הגנה מפני מפגעי מזג האוויר – גם בתקופות קרות וגשומות יותר האוהל יכול להיות לעזר, כאשר הוא עמיד בפני גשמים ובעל יכולת אגירת חום מתקדמת.
  • נוחות שימוש – הקמת האוהל היא מהירה, כל שצריך הוא לבחור את המיקום האידיאלי עבורו ולהקים אותו בתוך דקות ספורות. כאשר גם מלאכת הקיפול היא מהירה ביותר ונעשית ביתר קלות.
  • מגוון גדלים – כיום, ניתן להשיג אוהלים במגוון רחב של גדלים וצורות, הדבר מאפשר לכל אחד ואחת מכם למצוא את האוהל האידיאלי עבור הצרכים, הדרישות ומגבלות המרחב שלו.

 

השכרת אוהל או רכישת אוהל

עבור מרביתנו, השימוש באוהל יוגבל למשך זמן השבעה בלבד, ולאחר מכן לא יהיה לנו צורך בו יותר. במקרים שכאלה עדיף לכם להיעזר בשירות השכרת אוהלים לשבעה של ZEBRA, מכמה סיבות טובות:

    • חיסכון כלכלי – השכרה חד פעמית זולה בהרבה מרכישה, במיוחד לשימוש נקודתי.
    • אין צורך באחסנה – כששוכרים אין צורך לדאוג למקום לאחסן את האוהל אחרי השימוש.
    • אין טרחה של הקמה ופירוק – הצוות שלנו ידאג עבורכם למלאכת ההרכבה והפירוק.
    • מגוון דגמים וגדלים – אנו מחזיקים מגוון רחב של דגמים וגדלים, ככה שיוכלו להתאים לכל צורך.
    • ציוד מודרני ואיכותי – אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לוודא להביא לכם את הציוד הטוב ביותר בשוק
    • שירות חסר פשרות – הצוותים שלנו מנוסים ומיומנים, וייתנו לכם את השירות הטוב, המקצועי והמקיף ביותר. תמיד יהיה לכם למי לפנות במקרים של בעיות או תקלות.
    • מחיר משתלם – אנו גאים לספק לכם שירות בוטיק, תוך שמירה על רמת מחירים נגישה ואטרקטיבית לכל כיס.

אוהל להשכרה – שאלות ותשובות נפוצות

כמה זמן לפני האירוע צריך להזמין את האוהל?

ברור כי במרבית המקרים לא ניתן לחזות את מועד השבעה, לכן אנו מחזיקים מלאי גדול של אוהלים ונכונים לענות על כל דרישה גם בטווח הזמנה קצר במיוחד.

האם לאוהלים יש מגבלת גודל?

אנו מתחזקים מלאי רחב במיוחד של אוהלים בגדלים שונים, וזאת על מנת שכל אחד יוכל למצוא אוהל שיתאים עבורו. יש לקחת בחשבון כי ישנן מקרים בהם בלתי אפשרי למקם אוהל במרחב הנתון, תוכלו להתייעץ איתנו ואנו ננסה לספק לכם מענה גם במקרים כאלו.

האם אפשר להתקין מיזוג או חימום באוהל?

וודאי, אנו מאפשרים גם הזמנה של תנורים, פטריות חימום ומערכות מיזוג. הדבר כרוך בתוספת תשלום וייעשה בהתאם לדרישה שלכם.

מה המחיר של השכרת אוהל?

מחיר ההשכרה הוא דינאמי ומשתנה בהתאם לשכלול גורמים כמו גודל האוהל, היקף ההזמנה הנלווית, תקופת ההזמנה וכולי.

מי מקים ומפרק את האוהל?

ישנה אפשרות להזמנת האוהל ולהרכבה ופירוק עצמיים, וישנה אפשרות לבקש גם הרכבה ופירוק מצד הצוותים שלנו.

 

תהליך ההזמנה

על מנת להפוך את חווית ההזמנה שלכם לקלה ונוחה, פיתחנו עבורכם תהליך הזמנה יעיל במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס קטלוג שלנו, לבחור את האוהל המתאים עבורכם, בנוסף תוכלו לבחור ממגוון הציוד הנוסף שלנו, אנו נכין עבורכם את הציוד, נשנע אותו אליכם, ובתום תקופת ההשכרה נגיע ונאסוף אותו בחזרה למחסן. אנשי Zebra גאים על הזכות לעמוד לצידכם גם בשעות הקשות ביותר ונשמח לצרף אתכם למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו. למידע נוסף וצפייה בקטלוג האוהלים שלנו לחצו >>>כאן<<<

בנוסף, נשמח לספק לכם מענה טלפוני, מקיף ומקצועי, להזמנות, קבלת הצעת מחיר ולכל בעיה או שאלה שעשויה לצוץ – חייגו: 050-6666625

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: