השכרת פינות זולה

השכרת פינות זולה

השכרת פינות זולה

בשביל ליצור את האירוע המושלם בכמה דקות לא צריך הרבה, השכרת פינות זולה לאירועים תוכל לעשות את העבודה בלי להשקיע סכומי עתק. באופן כללי תוכלו למצוא אצלנו מגוון רחב של פתרונות אירוח וישיבה, ביניהם פינות זולה, ספסלים זוגיים, ועוד מוצרים אחרים שיכולים לשדרג את האירוע ולדאוג שכל אחד מן האורחים יושב בנוח ונהנה מהאירוע. אבל, בקטע הבא אנחנו נפרט על היתרונות והשימושים של פינות זולה להשכרה, האירועים בהם מתאימה פינה מסוג זה, ופרטים אחרים שכדאי לדעת על השכרת ציוד לאירועים.

למידע נוסף לחצו כאן
 

מהן פינות זולה

אז מהן בעצם פינות זולה? פינות זולה הן פינות נוחות שכוללות לרוב פופים, מחצלות, כריות בכמויות, ספסלים נמוכים עם כריות ושולחנות תואמים. באופן כללי אפשר לומר שהמטרה של פינות זולה היא לאפשר מושבים נוחים ולתת פינה באירוע בה כל אחד יכול ללכת להירגע ולשבת בנוחות במהלך האירוע.

את הפינות אפשר להתאים לצרכי האירוע, לכמות האנשים באירוע, ולציוד הכללי שנמצא בו. כלומר, את הפינה אפשר להתאים לאירוע שלכם לא רק מבחינה פרקטית אלא גם מבחינה עיצובית.

איך בוחרים פינות ישיבה זולה להשכרה?

הדבר הראשון שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים פינות זולה להשכרה הוא סוג הפינה שאתם רוצים ליצור. ישנן פינות עם ספסלים נמוכים ונוחים עם כריות לצד שולחנות שאפשר להניח עליהם כוסות וצלחות ולשבת לאכול שם בנוחות. לעומת זאת, אפשר ליצור פינה רגועה יותר שאנשים נשכבים בה על כריות ופופים. השאלה היא מה האווירה שאתם מעוניינים ליצור באמצעות הציוד שנמצא בפינת הזולה.

עם זאת, אין זה אומר שאי אפשר לשלב בין פופים לספסלים. אתם לא חייבים לבחור בין השניים ויכולים דווקא לשלב ביניהם באירוע שלכם. זה תלוי בכמות המקום שיש לכם בשביל הפינה, כמות הפינות שאתם רוצים לארגן באירוע שלכם, והאם הפינות האלה מפוזרות באיזורים שונים בחלל האירוע. כלומר, אם יש לכם מקום לכמה פינות זולה תוכלו לארגן גם פינה עם ספסלים וגם פינה של מחצלת וכריות. אם יש לכם עין עיצובית טובה תוכלו גם לשלב בחלל אחד בין כל האופציות אבל זה טיפה יותר מסובך.

מעבר לסוג הציוד שאתם מעוניינים לשלב באירוע שלכם, חשוב מאוד לוודא שהחברה ממנה אתם מזמינים את הציוד מספקת ציוד נקי. אין דבר יותר מגעיל עבור האורחים שלכם מלשבת על ספות ופופים עם כתמים, לכן הציוד חייב להיות נקי ונעים לשימוש. בנוסף, ציוד מלוכלך ובלוי לא מאפשר לשבת בנוחות בפינת הזולה מפני שאנשים ינסו להימנע מהחלקים עם הכתמים או מהספות שנראות בלויות.

פרמטר אחרון שכדאי לשים אליו לב כאשר מבררים על השכרת ציוד זולה הוא כמובן המחיר. ישנן לא מעט חברות שמפריזות במחירים ולא מספקות את הסחורה, בחרו חברה שמתאימה לכם בטווח המחירים שהיא מציעה וגם מספקת ציוד נקי , נוח ואיכותי.

למה דווקא פינות זולה להשכרה?

אם אתם עדיין תוהים למה כדאי להשכיר דווקא פינות זולה ולא פינות ישיבה אחרות, כדאי שתדעו שפינות אלה נחשבות הפופולאריות ביותר בין אורחים ואטרקטיביות לסוגי אירועים שונים בחלל פתוח ובחלל סגור. אנשים רבים מעידים שפינות זולה מאפשרות לא רק נוחות אלא גם תורמות לאווירה טובה וקלילה באירוע.

יש אירועים בהם פינות אלא פחות מתאימות, למשל אירועים בהם רוב המשתתפים מבוגרים ולא אוהבים פינות בהם יושבים נמוך. אבל, בכל אירוע בו רוב המשתתפים צעירים ההנאה מפינות זולה גדולה וזה עוזר לזכור את האירוע לטובה.

פינות זולה להשכרה בזול מבית זברה

בזברה אנו מציעים ללקוחות שלנו את הציוד האיכותי ביותר במחיר המשתלם ביותר. אנו מקפידים על עמידה בלוחות זמנים, ציוד נקי וחדש, ומתן שירות אישי ומקצועי לכל אחד מן הלקוחות שלנו. בין אם אתם רוצים להשכיר פינות זולה או כל ציוד אחר לאירועים, כדי ליצור איתנו קשר ולברר פרטים נוספים לחצו כאן.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: