השכרת פטריות חימום

השכרת פטריות חימום

השכרת פטריות חימום

בישראל תנאי מזג האוויר מאפשרים לרוב לערוך אירועים גם בחודשי החורף, עם זאת זה מצריך לחשוב איך ניתן לחמם את המקום. לעתים קורה שמשכירים פתרונות חימום כאלו או אחרים ובסוף לא משתמשים בהם, אבל זה סיכון שאי אפשר לקחת כאשר מארגנים אירוע ועדיף לבחור מראש פתרונות חימום איכותיים ויעילים.

למידע נוסף לחצו כאן

אפשרות טובה ופופולארית מאוד בקרב הישראלים היא פטריות חימום. החום שפטריות אלו מפיצות נעים ומחמם אך לא מוגזם, מערכת החימום שלהן יעילה ונוחה לשימוש ובאופן כללי מדובר על מכשיר קל התקנה וקל לשימוש.

בין אם אתם עורכים אירוע בחוץ או אירוע בפנים, אין סיבה להקפיא את האורחים אז בקטע הבא נסביר על מהן פטריות חימום, השכרת פטריות גז, ואת כל הפרטים שחשוב לדעת לפני שמזמינים מכשיר חימום זה לאירוע.

מידע שחשוב לדעת

  • מהי פטריית חימום?

פטריית חימום היא גוף שדומה בצורתו לפטרייה שעשויה מנירוסטה. בראש הפטרייה נמצאת להבה, אותה ניתן לכוון כדי לקבוע את עוצמת החום אותה רוצים שהפטרייה תפיק. מעל הפטרייה יש כיסוי מתכת שדרכו יוצאת הלהבה ואת החום היוצא ממנה מרגישים האנשים שיושבים מתחת לפטרייה או קרובים אליה. הפטרייה ניידת וניתנת להזזה בקלות ממקום למקום, לכן היא פופולארית מאוד כמכשיר חימום לאירועים רבי משתתפים. באירועים כאלו מומלץ לשים מספר פטריות חימום באזורים השונים שרוצים לחמם.

  • מהי פטריית חימום על גז?

בשונה מפטריות חימום חשמליות, כדי להשתמש בפטריות חימום על גז נדרש בלון גז שבלעדיו אי אפשר להשתמש בפטרייה. לפני שאתם משכירים פטרייה מסוג זה כדאי לוודא שהחברה ממנה אתם משכירים את הפטריות מבצעת ביקורת גז לפטריות כדי לוודא שמדובר בחברה מקצועית. לאחר השימוש בפטרייה חובה לסגור את בלון הגז כדי למנוע דליפה. מעבר לכך, בפטריות אלו מומלץ להשתמש בעיקר במקומות פתוחים והן פופולאריות בחתונות בחוץ, בתי קפה ומסעדות.

נקודה נוספת שכדאי לשים לב אליה, את גודל בלון הגז עבור הפטריות יש להתאים אורך האירוע המשוער לדעתכם. ככל שהאירוע ארוך יותר ככל הנראה יידרש בבלון גז גדול יותר או אפילו בלון גז אקסטרה כדי לוודא שהגז לא נגמר באמצע האירוע.

  • איך אפשר לדעת כמה פטריות חימום כדאי להזמין לאירוע?

אחרי שאתם בודקים את כמות המוזמנים שצפויים להגיע תוכלו לדעת בערך כמה פטריות חימום כדאי להזמין. עם זאת, אנו ממליצים להתייעץ עם חברת ההשכרה ולשתף אותה בנתונים. כדאי להסביר את כמות ואופי האזורים שתרצו לחמם, איפה בדיוק יושבים האורחים, כמות האורחים, והמקצוענים יידעו לומר לכם טוב יותר כמה פטריות חימום בדיוק תצטרכו.

השכרת פטריות חימום – מחיר

המחיר של השכרת פטריות חימום לאירועים משתנה בהתאם לכמות הפטריות המוזמנות, האם מדובר על פטריות חשמל או גז, ומה רמת התחזוקה של הפטריות. במקרים רבים חברות מציעות מחירים נמוכים מאוד בתמורה לפטריות חימום בלויות שאי אפשר להשתמש בהן.

השכרת פטריות חימום גז לרוב זולה יותר מהשכרת פטריות חשמליות, אז אם אתם רוצים לחסוך בעלויות זה משהו שאתם יכולים לקחת בחשבון. איכות החימום זהה בין פטריות גז לבין פטריות חשמל, אבל המחיר משתלם יותר. החיסרון של פטריות גז הוא שאי אפשר לשים אותן בחללים סגורים, אבל ברוב האירועים בכל מקרה שמים את פטריות החימום בחללים פתוחים משום שבתוך אולם האירועים כבר יש מערכת חימום.

השכרת פטריות חימום בזברה

בזברה, השכרת ציוד לאירועים, תוכלו למצוא את כל הפתרונות האיכותיים והיעילים ביותר עבור האירוע שלכם. אנו מספקים פתרונות מיידים לחימום, ריהוט וכו' ומקפידים על ציוד חדשני ואיכותי אותו אנו מתחזקים דרך קבע. מעבר לאיכות המעולה של המוצרים שלנו, אנו לא מתפשרים על אופי השירות. בזברה תקבלו שירות אדיב, אישי ועמידה מלאה בלוחות הזמנים עבור האירוע שלכם. לבירור פרטים נוספים וליצירת קשר עמנו לחצו כאן.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: