השכרת מקפיא לאירוע

השכרת מקפיא לאירוע

השכרת מקפיא לאירוע

לעיתים קרובות באירועים גדולים אנו נזקקים לכוח קירור והקפאה גדול. "זברה" מאפשרת לכם להשכיר מקפיאים ומקררים לאירועים במחיר אטרקטיבי, שירות מקצועי והכי חשוב – בהובלה ישירה עד אליכם. נשמע מעניין? כל הפרטים ועוד, במאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

למה להשכיר מקפיא?

כאמור, באירועים אנו נדרשים לכוח הקפאה וקירור, בין אם של אוכל רגיש כמו בשר וגבינות או של שתייה קלה ואלכוהול. לעיתים, כאשר נתכנן אירוע גדול ורב משתתפים נגלה כי המקפאים העומדים לרשותנו אינם מספיקים דיי הצורך וניתקל בבעיה בגזרה זו. ב-"זברה" חשבנו על פתרון מצוין ואנו מאפשרים לכם להשכיר מקפיאים חדישים שיאפשרו לכם לתכנן את האירוע אותו אתם רוצים בלי חשש. השכרת המקפיא תחסוך עבורכם כסף רב שכן היא תייתר את הרכישה של מקפיא חדש, תאפשר לכם ליהנות ממקפיא בגודל אותו תבחרו והכי חשוב – תוכלו ליהנות משירות אדיב והובלה מהירה עד אליכם.

המקפיאים שלנו

אנחנו ב-"זברה" לוקחים את העבודה שלנו ברצינות רבה, במשך שנים ארוכות צברנו ניסיון עבודה וידע רבים אשר אפשרו לנו להרכיב את מלאי הציוד האידיאלי לצורך יצירת האירוע המושלם. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מקפיאים בגדלים שונים המתאימים לתנאי הפעלה שונים ובנוסף תוכלו להשכיר ציוד נלווה כמו מקררים, גנרטורים, מערכות אוכל, כיסאות, שולחנות ועוד, והכל במקום אחד ובמחיר משתלם במיוחד. עבורנו, העבודה מול הלקוחות היא החשובה ביותר, לכן נשתדל לבצע את כל ההתאמות הנדרשות על מנת לספק לכם את ההזמנה שתתאים במיוחד לצרכים ולרצונות שלכם.

איך זה עובד?

אחד היתרונות הגדולים ביותר של השכרת הציוד מאיתנו הוא תהליך העבודה הנוח שבנינו. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את הפריטים אותם תרצו להשכיר, אנו נכין עבורכם את ההזמנה וביום האירוע נבצע הובלה מקצועית הישר אליכם או למקום האירוע. לאחר האירוע נשוב ונאסוף את הציוד בחזרה למחסנינו. תהליך העבודה שלנו מגובה בתפעול של אנשי צוות מנוסים וקווים מנחים אשר מאפשרים לנו לראות את טובת הלקוח.

ZEBRA  – השכרת ציוד לאירועים

"זברה" היא אחת מחברות השכרת הציוד המובילות בישראל, לזכותו רשומות שנות עבודה רבות במהלך סיפקנו ציוד לאלפי אירועים שונים. הלקוחות שלנו הם פרטיים, עסקיים ומוסדיים ואנו מספקים שירות מהמעלה הראשונה לכל אחד ואחד. אנו גאים על הזכות לספק ציוד איכותי תוך שמירה על רמת מחירים אטרקטיבית ונגישה. לקבלת פרטים נוספים, ייעוץ והכוונה והצעת מחיר מעודכנת ניתן ליצור קשר בעזרת חיוג לספר הטלפון: 050-6666625.

 

 

 

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: