השכרת מצננים לאירועים

השכרת מצננים לאירועים

השכרת מצננים לאירועים

הקיץ הישראלי הוא חם ומהביל, הדבר מציב אתגר בפני אלו המבקשים לתכנן אירוע רב משתתפים בחודשים החמים יותר של השנה. אך אל חשש, חברת "זברה" מאפשרת לכם להשכיר פתרונות קירור לאירועים שיצננו את האורחים שלכם, יאפשרו להם ליהנות באירוע ולכם ליהנות משירות מעטפת מקצועי, אדיב וממחיר משתלם במיוחד. נשמע מעניין? כל הפרטים במאמר הבא.

למידע נוסף לחצו כאן

מצנן, מאוורר ומה שבניהם

רובנו מכירים את מאורר הבית הסטנדרטי וחלקנו אף עושים בו שימוש תדיר במשך הקיץ כחלק מהעדפה אישית או רצון לשמור את פעולת המזגן למועדים חמים יותר. אך מאווררי הבית הרגילים אינם חזקים דיי הצורך על מנת לקרר חלל גדול ופתוח, לכן אנו מאפשרים לכם להשכיר "מצננים". המצננים הם מערכת קירור משוכללת הכוללת מיכל מים, מאוורר עוצמתי ומערכת שליטה חכמה. המים מקררים את האוויר שפולט המצנן ובכך מאפשרים לו להפיץ אוויר קר בשונה מהאוויר החם הנפלט ממאווררים רגילים. השילוב של פעולת צינון האוויר ביחד עם העוצמת הרוח הנפלטת מהמכשיר מאפשר קירור של חללים גדולים ופתוחים גם בימי קיץ מהבילים.

השכרת מצננים – איך זה עובד?

שירות ההשכרה שבינו הוא תוצאה של שנים ארוכות בתחום, רצון למטב את חווית ההשכרה עבורכם והצורך בתהליך יעיל ומהיר. כל שעליכם לעשות על מנת ליהנות מהציוד שלנו הוא לבחור את הפריטים אותם תרצו להשכיר, בנוסף למצננים ולמאווררים ניתן להזמין ציוד מגוון וחדיש אשר יאפשר לכם לתכן אירוע מושלם. לאחר מכן אנו נכין עבורכם את ההזמנה ונבצעה הובלה של הציוד ישירות אליכם במועד אותו תבחרו. לאחר האירוע ובתום תקופת השימוש אנו נשוב, נאסוף את הציוד ונפרד לשלום. במשך כל תקופת ההשכרה תקבלו שירות חסר פשרות של אנשי הצוותים המנוסים שלנו, תיהנו מציוד חדיש ומתקדם ובעיקר תיהנו ממחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד.

כל הציוד הנדרש לאירוע

במסגרת הניסיון והידע שצברנו, אספנו עבורכם מלאי של ציוד אשר מהווה את מכלול הציוד הנדרש לצורך יצירת אירוע אידיאלי, בין היתר תוכלו להשכיר:

ZEBRA – השכרת מאווררים עם מים

"זברה" היא מחברות השכרת הציוד המובילות בישראל, אנו מזמינים אתכם להצטרף לציבור הלקוחות המרוצים שלנו וליהנות משירות מקצועי וחסר פשרות, מחיר אטרקטיבי וכמובן – ציוד איכותי, חדיש ומוכן לשימוש. במרוצת השנים סיפקנו ציוד לאלפי אירועים ונשמח לרתום את ניסיון העבודה שלנו גם לטובת הצלחת האירוע שלכם. לפרטים נוספים חייגו: 050-6666625.

 

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: