השכרת פטריית חימום לאירועים

השכרת פטריית חימום לאירועים

השכרת פטריות חימום לאירועים

חימום חללים מאווררים בתקופת החורף זו משימה קשה ומאתגרת, אך פטריות החימום מצליחות להתמודד בהצלחה עם האתגר. מה שהפך אותן למוצר מבוקש ופופולארי בבתי קפה, מסעדות, אולמות ואירועים. "זברה – השכרת ציוד לאירועים" מאפשרת לכם להשכיר מגוון של פטריות חימום שיסייעו לכם להפוך את האירוע ללוהט. נשמע מעניין? כל התשובות במאמר הבא.

כמו פטריות אחרי הגשם

פטריית חימום היא למעשה גוף חימום אשר עושה שימוש בטכנולוגיה ותיקה של סלילי חימום חשמליים או גוף חימום על בסיס גז, בשילוב של טכנולוגיה ייצור חדישות אשר מאפשרות ליצור מוצרים דמויי פטרייה. צורת הפטרייה מאפשרת לפזר את החום בצורה אידיאלית ולקבץ תחתה מספר גדול ככל הניתן של אנשים ואורחים. הפטריות פולטות חום גבוה באופן אינטנסיבי וכך ניתן לתת מענה בחימום של אזורים מאווררים או בחללים גדולים.

למי מתאים השירות

פטריות חימום הוא גוף חימום יקר יחסית ולרוב אינו יתאים לשימוש פרטי יומיומי, הן נפוצות בעיקר בבתי קפה, מסעדות אולמות אירועים וכדומה. אך כיום, גם אתם יכולים לשלב באירוע שלכם פטריית חימום ולספק לאורחים שלכם את כל התנאים הנדרשים על מנת ליהנות כהלכה באירוע. אנו מציעים מגוון של פטריות חימום להשכרה, בין היתר:

  • השכרת פטריות חשמליות
  • השכרת פטריות גז
  • ועוד

תוכלו לבחור ישירות מקטלוג האתר את סוג והגודל שיתאימו לכם ולאירוע שלכם, הכל ברמת התחזוקה הגבוהה ביותר, באיכות הטובה ביותר ובמוכנות לשימוש מידי.

איך זה עובד?

השירות שבנינו נועד להעביר לכם את חווית השירות האידיאלית תוך שמירה על מקצועיות, איכות ורמת מחירים אטרקטיבית. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו ולבחור את הפריטים שתרצו לשכור, תוכלו לבצע הזמנה מידית ולחליפין ניתן ליצור קשר ולתאם הזמנה טלפונית פשוטה. אנחנו נכין את ההזמנה שלכם ונבצע הובלה ישירות אליכם ולמקום האירוע שלכם. אתם תעשו שימוש בפריטים ותהנו באירוע ולאחר מכן אנו נגיע ונאסוף בחזרה את הציוד. בנוסף לשירות חסר הפשרות שלנו, אנו מקפידים להיות קשובים לרחשי הלקוח ונשתדל לעמוד בבקשות מיוחדות ובהתאמות שתרצו לבצע, כמובן במסגרת המגבלות שלנו.

ZEBRA – השכרת ציוד לאירועים

החברה שלנו היא מהחברות המובילות בארץ בתחום פתרונות הציוד לאירועים, אנו ממספקים את כל הציוד הנדרש לאירועים פרטיים, אירועים עסקיים ואירועים ציבוריים, ללא פשרות ורמה המקצועית הגבוהה ביותר. במרוצת השנים סיפקנו שירות לאלפי לקוחות ונשמח לרתום את הניסיון שלנו גם לטובת הצלחת האירוע שלכם. לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-6666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: