השכרת מקררים לאירועים במרכז

טרנד האירועים הפתוחים, תחת כיפת השמיים כבר מזמן הפך לטרנד אצל חברות, ארגונים ומשפחות. להפקת אירוע כזה, יש צורך בריהוט מעוצב ונוח, מיקום מתאים וכמובן, מקררים לאחסון ושמירה על טריות המזון וקרירות המשקאות בכמויות גדולות. ללא ציוד קירור קשה לקיים אירוע פתוח, המשלב בתוכו כיבוד של אוכל ושתייה למוזמנים. ציוד זה יקר מאוד ולכן לא תמיד יש את התקציב ואת הצורך לרכוש אותו עבור אירוע בודד.

השכרת מקררים לאירועים – כל המידע
אז כיצד פותרים את הבעיה? חברת “זברה השכרת ציוד לאירועים” מאפשרת השכרת מקררים ומקפיאים המתאימים לכל אירוע. המקררים המתקדמים, בכל ימות השנה ובמיוחד בחודשי הקיץ החמים, מספקים את הפתרונות הנדרשים לשמירה על טריות המזון במהלך האירוע וכן קירור המשקאות.

בנוסף לתפקיד בסיסי החשוב שאותו ממלאים המקררים בכל אירוע, ישנם יתרונות רבים להשכרה של המקררים על פני רכישתם:
החיסכון הכספי העצום שנותן שירות ההשכרה לא מוטל בספק. על מנת לארגן אירוע שנתי עם כמות מוזמנים גדולה, יש צורך בכמה מקררים ומקפיא. רכישתם עלולה להפוך את האירוע לנטל כלכלי לא מבוטל. בנוסף קנייה הופכת ללא כדאית בגלל השימוש החד פעמי, הובלה ותפעול של המקררים מגדילה את ההוצאות גורמת לטרחה נוספת של מארגני האירוע. חברת “זברה” דואגת לתקינותם של המקררים לפני הובלתם למקום האירוע לכן גם מורידה למינימום את הסיכוי לתקלות לא צפויות של המקררים.
ניתן להתאים את כמות המקררים לכל סוג של אירוע ולכל מספר מוזמנים. בין אם מדובר באירוע משפחתי קטן או ערב ארגוני גדול. חברת זברה השכרת ציוד לאירועים תדע לעמוד בדרישתכם לספק את כמות המקררים הנדרשת.

אם גם אתם מתכננים אירוע, ועדיין לא מצאתם פתרון להשכרת מקררים לאירועים במרכז, אנחנו צוות בחברת זברה, נשמח להציע לכם את מגוון המקררים והמקפיאים שלנו להצלחת האירוע שלכם. פנו אלינו בהקדם והצטרפו למועדון הלקוחות המרוצים שהשתמשו בשירותים שלנו.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: