השכרת מאווררים עם מים

השכרת מאווררים עם מים לאירוע קיץ צונן

מחפשים את הדרך להביא אל מתחם האירוע משבים של אוויר קר? מאוורר מים להשכרה הוא התשובה. מאוורר המים מכונה בשפה המקצועית גם מערפל מים, הוא ניתן להשכרה לאירועים יחד עם מיכל מים צמוד. אם אתם מחפשים לבצע הזמנה מהירה של מאווררים עם מים לאירוע שלכם צרו קשר. אם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף על המאווררים ולהבין מהו מאוורר מים המשיכו לקרוא ותקבלו את כל התשובות.

מהו מאוורר מים (מערפל מים)

מדובר במאוורר רגיל תעשייתי ורב עצמה אליו מחובר מיכל מים צמוד. פעולה המאוורר מתיזה את המים במכל ומקררת כך את החדר באופן יעיל. מאווררי מים משמשים לקירור מתחמים פנימיים ומתחמי אירועים חיצוניים. השכרת מאווררים עם מים תהיה תוספת נהדרת לכל אירוע. המאווררים המקררים מצליחים להקל על החום ולשפר את מצב הרוח של האורחים.

השכרת מאוורר מים לאירוע תוכל לכסות שטח מוגבל, ככל שהמאוורר גדול ועצמתי יותר כך הוא יוכל לכסות שטח גדול יותר. בכדי להבטיח קירור מקסימלי של כל מתחם האירוע כדאי להציב כמה מאווררי מים. את כמות המאווררים והמיקום בו רצוי להציב כל מאוורר, תבחרו בעזרת איש מקצוע בעל ניסיון.

האם הבגדים של האורחים צפויים להירטב?

אל דאגה, האורחים שלכם ירגישו במשב רוח קר ונעים, בעודם נשארים יבשים. מאוורר המים מתיז טיפות זעירות המצננות את האוויר מבלי לגרום לתחושת רטיבות.

באלו אירועים מומלצת השכרת מאווררים עם מים?

אם אתם מקיימים אירוע בטבע, מסיבת גינה, חתונה על חוף הים או קבלת פנים במתחם חיצוני, החום הכבד של הקיץ יכביד על האורחים גם בשעות הערב. מאוורר מים איכותי מסוגל לעבוד למשך 7 שעות רצוף, מיכל המים שלו כולל כ-60 ליטרים של מים להתזה. האפקט של המאוורר שובר את החום הכבד ומרענן. לתחושת קור משמעותית יותר ניתן להוסיף אל מיכל המים קוביות קרח.

חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים משכירה מאווררים לכל סוגי האירועים. עם המאווררים שלנו גם הימים החמים של שיא הקיץ הופכים מרעננים ונעימים. לקבלת פרטים נוספים והזמנות צרו קשר : 050-6666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: