השכרת כסאות ושולחנות לאירועים

כסאות ושולחנות לאירועים

השכרת כיסאות ושולחנות – מה מתאים לכל אירוע?

הרהיטים אותם תבחרו בעבור כל אירוע משמעותיים לקו העיצוב, האווירה, הנוחות של האורחים ותדמית האירוע. השכרת כסאות ושולחנות לאירועים מאפשרת לכם לבחור בעבור כל אירוע מחדש את פריטי הריהוט המתאימים לו ביותר. אם אתם מתכננים אירוע ואנכם בטוחים באיזה סגנון של רהיטים לבחור, תוכלו למצוא כאן התאמה ראשונית של ריהוט לסגנונות של אירועים.

לחצו כאן למידע נוסף

השכרת שולחנות וכסאות לאירוע קוקטייל מכובד

אירועי הקוקטייל הם אירועים של שמלות ערב ועניבה, הם יוקרתיים יותר ומכובדים יותר בהשוואה לאירועי הייטק. לאירוע כזה כדאי להזמין כיסאות בר גבוהים עם שולחנות בר תואמים. את המשקאות תגישו מעמדת בר ארוכה, מרשימה ועשירה. צוות הבר יהיה לבוש בהתאם כחלק מהתפאורה.

השכרת כסאות ושולחנות לאירוע משפחתי

כאן סגנון העיצוב המתאים יהיה הסגנון הקלאסי. שולחנות וכסאות בעיצוב חמים, צבעוני ומזמין יתאימו. הבחירה הנכונה תהיה שולחנות גדולים סביבם יוכלו להתרכז כל בני המשפחה לארוחה משותפת. כסאות עץ צבעוניים ישלימו את העיצוב. במידת הצורך כדאי לשכור גם כיסאות לילדים.

השכרת כיסאות ושולחנות לאירוע בעיצוב כפרי

אירועים בעיצוב כפרי חמים הם לרוב אירועים משפחתיים, אך ישנם גם אירועים עסקיים בהם העיצוב הכפרי נבחר כקונספט. הבחירה הנכונה לריהוט האירוע בסגנון כפרי תהיה שולחנות עץ כבדים, כסאות כבדים עשויים עץ מלא, ספסלים. הצבעים יהיו גוונים טבעיים של חום, ירוק, אפור אבן ועוד.

השכרת שולחנות וכסאות לאירועים בסגנון שאנטי

עיצוב של מתחם לאירוע בסגנון שאנטי יהיה פשוט ומהיר. פינות ישיבה זולה נמוכות עם כריות רכות ונוחות יפוזרו במתחם האירוע תוך שמירה על מראה טבעי. תוספת של פופים, כריות ומחצלות תשלים את האווירה. עיצוב שאנטי הוא עיצוב לא רשמי, רך ונמוך (קרוב לאדמה).

השכרת שולחנות וכסאות לאירוע הייטק בסגנון מודרני  

עיצוב מתחם מוקפד, מדויק, נוצץ, מרשים, עשיר ומפנק. בכירי ההייטק מחפשים שילוב של יוקרה עם נוחות. הבחירה הנכונה תהיה ריהוט גן יוקרתי ונוח בצבע אחיד או לכל היותר 2 צבעים. באירוע הייטק מודרני אין מקום לעיטורים מיותרים או קשקושים.

ציוד לאירועים צריך לדעת לבחור – מה מתאים לאירוע שלי?

בבואנו לרכוש ריהוט חדש לבית אנחנו בודקים היטב כל פרט. השכרת ריהוט תשמש אתכם למשל תקופה קצרה יותר, אך בכל זאת כדאי להשקיע מאמצים ולבחור נכון. ההשקעה שלכם תבוא לידי ביטוי בריהוט נוח יותר, מפנק, איכותי ובהתאמה נכונה בין סגנון הריהוט לבין אופי האירוע.

כסאות ושולחנות להשכרה לאירוע נבחר תוך בחינת איכות הרהיט והתאמתו לרמת האירוע. כדאי לוודא שהריהוט יוכל למלא את תפקידו ולשרת את האורחים בצורה הטובה ביותר. ההמלצה שלנו היא השכרת כסאות ושולחנות לאירועים מחיר אטרקטיבי יחד עם אחריות מלאה ושירותי הובלה עד למקום האירוע. חברת זברה – השכרת ציוד לאירועים היא המקום בו תוכלו לקבל את כל הדרוש לכם לאירוע מוצלח, נוח ומרשים. להזמנות ופרטים נוספים חייגו :050-6666625.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: