השכרת כסאות ושולחנות לאירועים מחיר

השכרת כסאות לאירועים

חגים ואירועי שמחה הם סיבה טובה לארח את כל המשפחה אצלכם בגינה שאתם מטפחים באהבה. לעיתים מדובר במסיבה גדולה שאליה נזמין גם את המשפחה המורחבת ואז האירוע יכול להגיע ל- 100 אורחים שמאכלסים את החצר שלנו. הבעיה היא לא המקום, הבעיה היא השולחנות והכיסאות שיספיקו לכולם. זה הזמן לפנות לחברה שמשכירה ציוד לאירועים לרבות השכרת כסאות ושולחנות לאירועים ולעשות הזמנה לתאריך של היום המיועד.

פתרון ראוי והגיוני                                                                                                    

בעבר היינו אוספים את כל הכיסאות בבית, מבקשים מהשכנים את כל הכיסאות שלהם מהמטבח, מוציאים כסאות ישנים מהמקלט או פורסים מרבדים על הדשא. היום, יש מענה פשוט ויעיל לכל אירוע פרטי שתרצו להרים אצלכם בבית ובגינה, שבסופו לא תצטרכו לשבור את הגב בהרמות ובסחיבות. חברה מקצועית תבוא ותאסוף את הכל מיד בתום האירוע שלכם. זה בעיקר מומחיותה של החברה, היא דואגת להובלה וגם לסידור השולחנות והכיסאות ביום האירוע. תוכלו לבחור ממנעד הסגנונות שיש בחברה את השולחנות והכיסאות שיתאימו לכם לפי אופי האירוע והתקציב שברשותכם. נציין שלכל השכרת כסאות ושולחנות לאירועים מחיר שונה בהתאם לסוג ולכמות הנדרשת.

השכרה של כסאות לאירועים                                                                                                          

לא משנה מה תהייה כמות האורחים אצלכם בגינה, הפתרון של חברה שמביאה את הכיסאות ומסדרת אותם הוא פתרון מבריק. תוכלו לנצל את זה לארוחות ליל סדר אצלכם בבית, ליום הולדת בנוכחות חברים, למסיבת הפתעה או לברית של הנכד ועוד. כל מה שתצטרכו זה להתרשם באתר הבית של החברה ממגוון הכיסאות המוצעים לכם, כסאות פלסטיק, כסאות מעץ, כסאות עם ריפוד לבן, ספסלים עם כריות, כורסאות, כסאות בר ועוד.

הגיע יום האירוע                                                                                                                                   

ביום של האירוע יגיע נציג של החברה עם משאית שמכילה את כל הכיסאות ושאר הציוד שהזמנתם. הכיסאות יגיעו נקיים ותקינים ממש כאילו יצאו הרגע מהשקית, יפוזרו במתחם וישרתו את האורחים במהלך האירוע בכבוד. בתום האירוע יגיע נציג החברה שוב, יארוז את כל הכיסאות ויעלה אותם למשאית עד למחסן של החברה. לכם נותר להיות עסוקים בעניינים אחרים שקשורים לאירוע ולסמוך על החברה להשכרת כסאות שמטפלת ודואגת וחוסכת לכם הרבה כאב ראש, לפחות במישור הזה.

רוצים להשכיר כסאות ושולחנות לאירוע שלכם? מחפשים חברה מהימנה שמחזיקה במגוון של ריהוט וציוד לאירועים? אצלנו ב- זברה השכרת ציוד לאירועים תמצאו מגוון של ציוד וריהוט לאירועים. מבחר שולחנות וכסאות איכותיים במיוחד שישרתו את האורחים נאמנה.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: