איך לבחור את הציוד הנכון לאירוע שלכם?

כאשר אנחנו רוצים לחגוג חגיגת יום הולדת, מסיבת הפתעה, בר מצווה או בת מצווה או חתונה או לחגוג ערב פרישה של מנהל בעבודה אנחנו יכולים לחגוג זאת בבית קפה, במסעדה, האולם אירועים, או בבית או בחיק הטבע, הכול על פי אופי האירוע. יום הולדת אפשר לחגוג למשל בבית קפה או במסעדה או בבית וחתונה אפשר לערוך באולם אירועים או בחיק הטבע.

לאחרונה אנשים יותר ויותר עורכים אירועים קטנים עם מספר מצומצם של משתתפים בין 40 איש ל-150 איש לא רק בגלל סיבות של השקעה כספית, אלא גם ובעיקר מסיבות של יצירת אוירה אינטימית יותר ואיכותית. במיוחד כאשר ישנה אפשרות לאבזר את מקום האירוע מאלף ועד תף , כאשר ישנו שירות של השכרת מאווררים , מקפיא , ריהוט לאירוע מכל הסוגים ועוד …

אירוע גדול ייבחר בדרך כלל להיערך באולם אירועים או במסעדה ויהיה צריך להתמקד בעיקר באוכל המוגש ובתפריטים המוצעים וכן בשירות המלצרים והאוירה של המקום. באולם אירועים קיימות אפשרויות רבות בנושא התפריטים. ניתן לבחור את סגנון המאכלים מתוך תפריט שף מובחר מסוים ואף ניתן לשלב בחירות גם בין כמה תפריטים שונים. ההתייחסות חייבת להיות מותאמת לסוג האוכל המבוקש ולאנשים שיוזמנו. יש לבחון את המקום אם הוא מספק אוירה נעימה וטובה ואם השירות בו אדיב. כמו-כן, יש לבחור את סגנון ההגשה המועדף על מזמין האירוע אם מדובר באוכל בופה או באוכל שולחני.

באירוע קטן אשר ייבחר להיערך במסעדה ניתן לבחור גם באוכל ממטבח מסוים או לשלב למשל בין אוכל בשרי וצמחוני או בין מטבחים שונים כמו: אסייתי או דרום אמריקאי וכמובן קיים מטבח ישראלי.

ההתמקדות היא בתפריטים המגוונים והאפשרויות העומדות בפני מזמין האירוע הן רבות: למגזר הדתי ניתן להזמין קייטרינג גורמה כשר ואם העניין הוא בקייטרינג גריל או חלבי ישנם גם סוגי קייטרינג כאלו. התפריטים יכילו מגוון מנות ראשונות, עיקריות, תוספות וסלטים וכמובן קינוחים. אם האירוע ייערך בבית חשוב שנתמקד בהזמנת אוכל טעים כי זה בעצם יהיה החלק הגדול שייזכר מן האירוע.

ישנם אירועים קטנים שבוחרים לערוך אותם בחיק הטבע במקומות לא שגרתיים על פי רצונו של המזמין וזה יכול להיות כל מקום כמו למשל: בים, על חוף אגם, בבריכה, או אפילו באיזשהו אתר עתיקות. כאן חשוב שנדאג לציוד לאירועים מחברה שמשכירה ציוד כזה ואשר תדאג לכל מה שצריך מבחינת התפאורה בטבע. היא תדאג לכסאות לאירועים או לפינות ישיבה במראה שנטי עם פופים. השכרת פינות הישיבה, הריהוט, הציוד, השכרת מקררים הכול יהיה בעצם בתחומה של חברה פרטית זאת. לסיכום, אם ברצוננו לערוך אירוע קטן או גדול קיימות לפנינו כמה אפשרויות שכדאי שנבדוק, וזאת על מנת שהבחירה שלנו תהיה הטובה ביותר ותהפוך את המאורע למיוחד ובלתי נשכח.

להצעת מחיר צור קשר

מאמרים נוספים שיעניינו אותך: